what we do and who we are

Sister ontwikkelt creatieve ideeën en campagnes voor merken die geloven in de kracht van charme.

We zien communicatie als een kans om het leven van de consument leuker, mooier en makkelijker te maken. Met handige tools, content die interessant is om te delen, communities waar mensen bij willen horen en zoveel mogelijk charme offensieven.


 
hoto Credit: Mitya Ku
 
hoto Credit: dimnikolov

Maureen van den Akker, copywriter

Maureen is een ervaren creatief met een heldere, innemende tone of voice. Ze is thuis in de meest uiteenlopende takken van reclame en branding. Van retail tot corporate identity. Van beauty tot finance. En van print advertenties tot online games. Vóór Sister werkte zij als senior copywriter bij XXS Amsterdam en BVH Identity Drive Advertising. Voor klanten als Tele2, de Nationale Ombudsman, het Klimaatbureau, ABN AMRO, diverse ministeries, KPMG en de Politie.

Valentine Kreykamp, creative director

Valentine heeft een heel eigen benadering van communicatie en branding dankzij haar brede achtergrond in design, televisie, events en reclame. Haar beeldtaal is onderscheidend en haar werk zowel creatief als commercieel. Vóór Sister werkte zij o.a. bij MTV Networks en Strangelove als senior creatief en art director. Als freelance art director werkte zij voor klanten als Audi, Canon, Staatsloterij, SBS6, NPS, NCRV, Partou, Mutsy, De Nieuwe Liefde, Stichting Doen, het Rijksmuseum en Picnic.
 

 

Marianne van Leeuwen, strateeg

Marianne van Leeuwen is als adviseur en strateeg verbonden aan Sister. Zij heeft het bureau in 2007 opgericht onder de naam Sisteract en schreef het boek ‘Mag het ietsje minder roze?’ over de geheimen van vrouwenmarketing. De inzichten hieruit zijn nog steeds de basis van het huidige Sister. We richten ons niet meer primair op vrouwelijke doelgroepen of merken. Maar we geloven nog altijd in de kracht van campagnes gericht op verbinding en dialoog. Met vrouwen én mannen.